top of page

VII Otwarte Pasterskie Mistrzostwa Polski w stylu angielskim Brodnica Górna 17-18.10.2014.


W ostatni weekend byliśmy na VII Otwartych Pasterskich Mistrzostwach Polski w Brodnicy Górnej i na seminarium z Mikem van der Most. Cel na te zawody był jasny, zdać przyzwoicie HWT i treningowo wystartować w 1kach. Bardzo chciałam też, żeby udało nam się dostać max liczbę punktów za outrun, lift i fetch. No i udało się! :)

Wyniki:

BAW Fan zdała HWT z 80 punktami, następnego dnia wystartowałyśmy pierwszy raz w IHT CS1 i zdobyłyśmy 70 punktów i stanęłyśmy na podium na 3. miejscu zdobywając tytuł 2vice mistrza Polski w klasie 1.

Jestem szalenie dumna z Szy, zrobiła naprawdę dobrą robotę podczas tych zawodów, chociaż miałam ogromne obawy co do tego jak będzie, bo była w trakcie swojej pierwszej cieczki. Nie mogłam sobie wymarzyć lepszego debiutu na zawodach pasterskich :) Chciałabym złożyć ogrooomne podziękowania dla Karoliny, która wszystkiego nas nauczyła. To wszystko Twoja "wina"! ;) Dzięki Tobie jesteśmy teraz w tym miejscu i dziękuję za wszystko - czas, cierpliwość, wyrozumiałość, cenne rady, możliwość treno

wania pod Twoim okiem i za wszystko inne niewymienione publicznie. Bardzo dziękuję też Madzi i mojemu Damianowi za nieoceniony support :)

Wyróżnione posty
Ostatnie posty
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Nie ma jeszcze tagów.
Podążaj za nami
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page